معرفی و دانلود رایگان کتاب های زبان اصلی

در این وبلاگ به معرفی کتاب ها و مجموعه های پرطرفدار و همچنین برترین های گودریدز (goodreads) میپردازم.

معرفی و دانلود رایگان کتاب های زبان اصلی

در این وبلاگ به معرفی کتاب ها و مجموعه های پرطرفدار و همچنین برترین های گودریدز (goodreads) میپردازم.

عذرخواهی بابت آپدیت نکردن و نحوه ارائه کتاب ها

سلام دوستان

بازم ازتون معذرت میخوام برای آپدیت نکردن متاسفانه به خاطر مشکلات و مشغله ای که دارم زیاد نمیتونم آپدیت کنم هم پدرم کسالت داره و من هم برای کنکور ارشد ثبت نام کردم و سرم شلوغه

اما اگه موافق باشید یه کاری میکنم. بیشتر وقتی که مطلب گذاشتن نیاز داره مربوط به نوشتن اطلاعات و یا جوایز کتاب و از این دست هست. اگر موافق باشید من مجموعه ها رو فعلا فقط به صورت کاور کتاب و لینکشون قرار میدم و بعدا سر فرصت اطلاعات اونا رو وارد میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد